Δευτέρα 5 Ιανουαρίου 2009

Βρείτε τις ομοιότητες...



Χρόνια πολλά, Καλή χρονιά και ευτυχισμένο το ...2010 (γιατί για το 2009, δεν το κόβω)!
Ξεκινώντας λέω να σας δώσω ένα γούρι για να μειωθούν τα αρνητικά του τρέχοντος έτους, γιατί δε πιστεύω πως είστε τόσο αιθεροβάμωνες που περιμένετε να εξαληφθούν κιόλας. Παραθέτω λοιπόν δύο εξώφυλλα της ίδιας εφημερίδας (της συμπαθούς Πράσινης) που διαφέρουν μεταξύ τους 364 ημέρες (καθότι και δίσεκτο το έτος που έφυγε). Αν εξαιρέσουμε το σήμα της εφημερίδας, το όνομά της και το σήμα του Παναθηναϊκού θα δείτε και άλλη μία ομοιότητα. (στο δώρο αναφέρομαι, ντε)
Η εφημερίδα αποφάσισε να δώσει εντελώς δωρεάν το ίδιο δώρο στους αναγνώστες της για να πάει καλά και το τρέχον έτος. Βέβαια αν ήμουν Παναθηναϊκός (φτου, κακά) θα ανησυχούσα λίγο είναι η αλήθεια γιατί αν το γούρι της Πράσινης είναι να μου φέρει τις περσινές επιτυχίες καλύτερα να μου ευχηθεί ο επίτιμος. Φαντάζομαι τώρα πως εκεί στην εφημερίδα θα έχουν τους λόγους τους που κάνουν το συγκεκριμένο δώρο και κάτι παραπάνω θα ξέρουν από εμένα... (όποιος πιστεύει πως επειδή οι πωλήσεις της εφημερίδας δεν πηγαίνουν καλά τα γούρια απλά περίσσεψαν από πέρισυ είναι κακεντρεχής και ... μέσα στο μυαλό μου)!


Ετικέτες , ,

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα